Sunday, July 14, 2013

FESZTIVÁLOK - mit vegyél fel és mit ne? mit vigyél magaddal és mit ne?

Hello! 
Sokat gondolkodtam arról, hogy mennyire késtem el, hisz a fesztiválok nagy részének vége. Fishing on Orfű, PAFE, Volt már lezajlott a Sound pedig épp tart. Hátra van még a Sziget a Campus és az engem is érintő STRANDFESZTIVÁL. Most megmutatom, hogy én miket viszek, de persze nem saját képekkel. A ruhák nagy részét már úgyis megmutattam. Hetek óta írom a listát, hogy semmit ne hagyjak itt. Tuti a nagy bőrömbe fogok csak beférni. Az elméletem a következő. Én napi két göncöt gondolok, hisz lesz egy pihengető, délelőtti és lesz egy esti koncertes.

1. nadrág
Szerintem a rövid legfontosabb!! Hisz ugyebár se ceruzaszoknyában se maxiban nem szabad elindulni!  Bármilyen lehet: farmer, színes, virágos, bármilyen. Mondjuk a csipkéseket nem ajánlanám, én sajnálom elvinni a sajátom a koszba és a mocsokba, de ha ti nem, hát hajrá. Ide vennék még egy bármilyen hosszúnadrágot is estére. Lehet katonamintás, ülepes, nálam egy sima egyszerű farmer lesz. Ami még mindenképp legyen nálatok az egy sima fekete cicanaci. Nálam a fekete mellett lesz egy halálfejes és törzsi mintás is.
2.  ingek
Én viszek két kockásat és egy sima kéket ujjatlant, illetve egy hosszú ujjú kockást, amit akár a derekamra kötve, majd felvéve kabátot is pótolhat.
3. póló/trikó 
Itt sincs túl sok szabály szerintem. Én kerülni fogom bepakolásnál a fekete színt az tuti. Ami tuti, hogy a fesztiválok slágere a minél bővebb, minél nagyobb karöltővel rendelkező darabok. Viszek majd sima basic pólókat a cicanacikhoz, itt figyeljetek arra, amit a blogerek nem győznek százszor elmondani, takarja a feneket. Arra figyeljetek-de ne csak fesztiválokon-hogy ha bő a felső passzos legyen a nadrág és fordítva.
4. mellények/kabátok
Én a mellényt csak fürdőruhára javaslom. Kinek hiányzik az a plusz 1 réteg a melegben? Nekem nem. Szabály itt is csak annyi-ami amúgy is- farmert farmerrel mellőzzétek légyszi. Kabátok terén dobjatok be egy farmerdzsekit,, vagy egy parkát, én a bőrdzseki se vinném.
5. fejre
-szalmakalap
-kendő
-fej és homlokpántok
 Én az előbbi kettőt viszem. A kalap árnyékot ad, a kendő feldobja majd a zsíros, copfba fogott hajam:)
-NAPSZEMÜVEG
Ne vigyetek olyat, amit sajnálnátok. (ez mindenre vonatkozik mondjuk) Én se viszem a kedvenc feketén, hiába az áll legjobban. Olcsó volt, de már pótolhatatlan. Szóval hagyjátok ott a Ray-Baneket és Chaneleket, ha nem akartok sírni, hogy elveszett vagy ellopták.
6. cipő
Mindenképp zártat válasszatok. Fesztiválon nincs helye se magassarkúnak, se babacipőnek. Én a legszakadtabb Conversemet viszem meg egy Tescost. Jók még ezek a nyári csizmák is, csak nekem sajnos nem sikerült beszereznem, viszont a gumicsizmám tuti elviszem, ha befér.
7. kiegészítők
Minél nagyobb, több, feltűnőbb. Én fonott karkötőket viszek. Fülbe berakok valami picit, ami tuti nem akad bele semmibe.
8. smink és haj
Valószínű itt tudsz a legtöbb dolgot otthon hagyni! Semmi hajvasaló, hajszárító. HAJGUMI! 2-3 napot kibírsz majd úgy, hogy nem tiptop a hajad és a sminket. Én pl egy szempillaspirált viszek és egy piros rúzst. Sokkal jobban támogatom az ötlete, hogy ilyenkor a szájra helyezzük a hangsúly. Kinek van kedve hajnalban, fáradtan vakarni le a szeméről a tust/ceruzát. Nekem amúgy is bedurran a szemem állandóan, jobb lesz nélkülük.
9. táska
Legyen jól záródó és olyan, amit csak simán ledobhatsz magad mellé a dzsuvába. Hagyd otthon a clutchokat, vigyél rojtosat és hátizsákot.
10. egyéb
- legyen nálad mindenből mini kiszerelés
-gyógyszert és elemlápát nem otthon hagyni
-vidd magaddal a leggagyibb telefonod és fényképeződ, ha már nem tudsz nélkülük élni (én sem...)
-beszéljetek meg valami ütköző pontot, ha elkeverednétek
-ne rángass el senki olyat a koncertre, aki nem szereti, az adott előadót (milyen szerencse, hogy mi a csajokkal ugyanazokat szeretjük)
-kerüld a világos színű ruhákat
-csak üveges üdítőt/alkoholt vegyetek



így ni!
csók


No comments:

Post a Comment