Friday, July 12, 2013

BAZINAGY HAUL POSZT

Hello csajok!

Eredményes időszakot tudhatok magam után vásárlás terén. Sose volt még ennyi új ruhám!! A fő okom az volt, hogy be kellett szereznem az alapvető fesztivál göncöket. Bizony! Augusztus 18tól vár minket Zamárdi az összes magyar kedvencünkkel. És rögtön a sűrűjébe dobnak be az én drága barátnőim. Sátrazni fogunk!

A bevezető képen az első pakk látható. A lenti kék egy ing, aminek a hátulja nyitott. Ezeket még lefotózgattam egyesével, a többinél lusta voltam. Képről úgy se lehet olyan jól kivenni semmit.Össze vissza lesz. Nem idősorrendben. A árak nagy része csak körülbelüli, és amennyiért vettem, lehet, hogy azóta leárazták.
A legnagyobb szerelmem ez a szandál! Amióta megvan szinte csak ezt hordom. 
Sárkány centeres kínai, 1000.-
Kis top a nagy kivágású ujjatlanjaim alá.
Stradivarius, kb 1800.-
Imádom a kéket! És ez ilyen szöszös.
H&M, kb 1500.-
Ez is kék, sima egyszerű pólóruha.
H&M, 2000.-
A kedvenc kisruhám! Ez is  bekerül a fesztiválos pakkba.
H&M, 3000.-
Az előző posztban már láthattátok őket!  Szokásosan elsodort egy aktuális őrület. A pillangót anyukámtól kaptam. a lóherét pedig Egerben vettem.
Cruciani, 3000.- / db
Egy sima egyszerű rohangálós-otthoni sor.
Stradivarius, 1500.-
Na ezt például hamarabb vettem. Nagy álmom vált valóra vele:) Mindig azt mondogatják, hogy alcsony lányok nem áll jól a maxiszoknya/ruha. Engem ez nem érdekel különösebben, vígan hordom a 160 centimmel.
H&M, 4000.-
Kockás ing, alapvető dolog. A hasvillantás pedig divat idén.
H&M, 2000.-
És mostantól csak csoportosan. Egy kék keresztes hosszú ujjú a NewVorkerből és egy törzsi mintás cicanaci a C&Aból, nem tudom az áruk, anyutól kaptam.
Zöld fesztivál hátizsák a C&Aból 4600ért, kék ujjatlan a H&Mből 1500ért. A képen látható még egy szájfény, amit keresztanyámnak vettem, aceton, vattapamacs, illetve a Lovely kaviárgyöngyei.
A kendőt a Nyugati aluljáróban vettem egy ezresért - fesztiválkellék. Lent pedig a hőn áhított Cruciani, amin Fatima védelmező keze van.
És a legutóbbi kiruccanás eredménye. Végre sikerült beszerezni ezt a nyamvadt fürdőruha felsőt. Sajnos nem volt akciós, 4 rugóért jött haza. A kendő mintája hasonlít ahhoz a fürdőruhához, amit először kinéztem. 1500ér jó lesz strandra magamra kötni és jó lesz télen nyakba. A cicanadrádg meg nem tudom elmondani, hogy sírt, hogy velem akar jönni. 3500.- Amúgy minden H&M.

csók.







No comments:

Post a Comment