Tuesday, September 3, 2013

Strandfesztivál - ahogy én láttam - II. rész

Hétfő: 4 óra alvás után, magamon is meglepődve, viszonylag frissen ébredtem. Pizsamában, crocs papucsban, vállamon kistáskámmal átsétáltam kávézni és megint csak zuhanyozni anyuékhoz. Fene, fogja végig állni a fesztivál területén, a jéghideg fürdésért sorban állni. Egy fél bögre múlva, hangos beszélgetést hallok. Felálltam, ooo, megjött a három fiúcska. Az aznap röhögő maraton elég korán elkezdődött. Pár óra ejtőzés és nyugi után visszamentünk egy másik világba. Fürdőruha, Balaton. Majd rájöttem, ideje lejelentkeznem a lányoknak, hogy élek még. Polgár Odett koncertjére egyedül mentem és nekem tetszett. Bár félóra múlva otthagytam, mert egyedül nem élveztem és inkább a lányokat hallgattam ahogy szidják. Esztike megint nevet.

Anna & the Barbies-ra viszonylag sokan készültek, végül a nagy rész nem bírta felemelni a popsiját és a sátorban maradt. Nagyon nagy bulit hagytak ki! Ez volt az eddigi legjobb. Sikerült most először bekönnyeznem, majd végig sírnom a Márti dalán. Mivel Anna elmegy babázni ezt volt az utolsó koncert, egy ideig. Az Ünnepélyesen fogadom! alatt Anna lejött a nézőtérre. Ekkor már szét volt választva, mert a FOBra nagy tömegre számítottak. Anna egy rajongót felhívott a színpadra, nem is akárkit, a Macska klip készítőjét. A koncert vége után a kivetítőnél találkoztunk a csajokkal. Dórika meglátott és ilyet szólt: - Úgy nézel ki, mint 1 narkós! Na kösszz.. Dóri vette észre Beni egyik barátját, aki a többiekre várt. Odamentem hozzá, onnantól kezdve már csak lefekvéskor láttam a lányokat. ITIt Bencével és 1-1 pohár sör társaságban toltam! Majd, ahogy vége lett, megérkezett Kriszti, B barátnője. Tündér csaj! Imádom. Bementünk Subscribe-ra. Na az az együttes, amit SOHA többé meg nem hallgatok. Szörnyű szerintem. FOB-ra még beljebb mentünk. Borzalmas tömeg volt, én komolyan féltem, hogy el fogok ájulni. A hangosítás minősíthetetlen volt így én azt éreztem, hogy a zenekar se adott bele mindent. A koncert után kimentünk kajálni! Egyszer csak odajön hozzám egy fiú. Egy régi osztálytársam volt, 8 élve nem láttam, furcsa volt találkozni vele. Egyszer csak hallom, hogy a Hippie Song szól! Berohantam, mint egy őrült, majd pár szám után visszamentem a többiekhez. Amikor mindenki megtömte a pocakját elbúcsúztunk Krisztitől és Cintitől! Ezután berángattam a 3 fiút Carbonra. Nagy volt a szél és a port. Ők nem élvezték, én nagyon. A Sunsetnél Kristóf gondolt egyet és felvett a nyakába. Nagyon féltem, hogy leejt. Nem volt már valami józan. Ez volt a 23. Carbonfoolsom. Úristen! Belegondolni is rossz, mennyi időt vettek el az életemből :D Sose gondoltam volna, hogy ezt a számot valaha is nyakból hallgathatom. Hatalmas élmény volt, köszi Kris! Mikor utána visszaértem a sátorkámhoz, már alig voltak fenn a csajok. Viszonylag hamar el is aludtam!

.....5 óra múlva.....Kedd:
Kelés után megint csak átcsattogtam anyuékhoz a szokásos fürcsi-kávé kombóra. Megint megérkeztek a fiúk. Közben mi elmentünk anyukával, meg Beni anyujával kocsikázni, bejáratni, mert előző este lefulladt. Vettem egy csomó müzliszeletet, amire úgy gondoltam, hogy elég lesz. Amikor visszaértünk anyuék főztek nekünk meleg levest. Nagyon hideg volt! Fiúk korán kezdték aznap az iszogatást. Sokáig  ott maradtunk. ByeAlexre már nem értem vissza. Vettek turbórágót az okosok, oviban éreztem magam. A benne lévő matricát Beni bicajára ragasztgatták. Utána még elmentünk 1-2 boltba. Az egyik helyen kiszúrtam egy tetkómagazint, végignézegettük.  Bementem megint csak lejelentkezni, vastagon felöltözni, és az utolsó estét megtisztelve a vörös rúzs is előkerült. Vettem 2 Strandos pólót. Elnéztem Majkára és Supernemre, egyedül.

Ezután kajáltunk majd leültünk kint iszogatni, de főként röhögni. Bencus kihozta az ukulelét. Ha ezren nem jöttek oda akkor senki sem. A vodkanarancs mellé így kellemes zaj társult, néhány üvöltözéssel megspékelve. Elővettem a pólókat megmutatni és Kris le is nyúlta a szürkét. Visszamentünk és addigra kiderült a tűzijáték elmarad! Quimbyig viszont még volt idő így elmentünk kicsit a táncikálni. Alig vártam, hogy kezdjen a Quimby, nem nagyon feküdt nekem ez a seggrázósdi. Nagyon jók voltak!! Ha megkérdeznek, hogy mi volt a legjobb koncert, tuti első háromban említem. Utána kezdett Yonderboi, nem stílusom, de valami csoda folytán nagyon élveztem. Nagyon jól eltáncikáltam. Egyre fáradtabb voltam, sajnáltam, hogy a Brains ilyen későn, pontosabban korán, mert hajnalban kezdett. Össz-vissz 3 számot hallgattam meg, ez bőven elég volt eldönteni, hogy először, ám nem utoljára voltam a koncertjükön. Columbo amúgy is szerelem! Olyan hangja van, amitől libabőrt érzek. Egyedül, kutyafáradtan visszaballagtam aludni.

Szerda: Nem tudom, hogy sikerült, de 6 órát tudtam aludni. Pedig a Pendulumot nagyon oda lehetett hallani. Anna ment el először. Azt a sátorpakolást videóra kellett volna venni, egyszer még el is esett közbe. Ezek után úgy döntöttem, hogy nem adom meg azt az örömöt a lányoknak, hogy rajtam is jót szórakozzanak. Riasztottam Bencus, aki 2 perc alatt össze is rakta. Detti még mondta is neki, hogy csisnálja meg mégegyszer, hadd vegyük videóra.

Ennyi lenne, bőven szépen kifejtve, természetesen a teljesség igénye nélkül! A belső nagyon nagy poénokat direkt nem írom le, úgy se értik, csak akik ott voltak velem, a nyár legszebb 3 napján, életem első fesztiválján!

Köszönöm: Bence, Dóri, Kriszti, Papp, Kocsis, Annie, Luca és Detti - titeket külön kiemellek, úgy érzem 2 újabb lépett az életembe, Rebeka, Viki, Bori 
KÖSZÖNÖK MINDENT!!

No comments:

Post a Comment