Monday, August 12, 2013

ig #7

Hellouuu:) Nagyon sok klassz napom volt az előző nyárnyitó insta poszt óta.
Tesókával elmentünk kajálni.
Túl a 20 Carbonon! El se hiszem. Túl sok estémet "pazaroltam" már rájuk.
Éljen a Dürer! Azt hiszem új kedvenc helyet avattunk.
Ez az a szín, amit én csak Ferrari pirosnak hívok.
Életem legelső fesztivál bérlete. Kevesebb, mint 1 hét és a móka kezdetét veszi!
Évicicával fagyizni mentünk.
Nagyinál babáztam. Ő a legkisebb unokatesóm Panna és a kiskutyám.
Sátornézés...
Sörike-bulika...szeretjük a ZPt!
A fergeteges Pásztor Anna
Mojito a Kopaszi gáton (Pelikán gátőrház büfé)
Állatkert és szurikáta szerelem
Kiskutyus kényelembe helyezte magát.
My all time fav restaurant food. #ikeatime

Nagy nyaklánc a nagy élményekhez.
Szeretem a  hasam.
Túrótorta sütés nélkül:)
Szülinapi meglepi a bronak 18ra:))
Bro & Sis in Beni's bday.
Új barátnőt kaptam. Ő Kriszti, Beni barátnője.


Továbbra is megtaláltok esztisb néven,
puszi














No comments:

Post a Comment