Sunday, February 3, 2013

Karácsony és Miku ajándékok, Haulok stb.

Sziasztok!

Először megint instás posztot akartam hozni, de gondolom az már unjátok. Ne haragudjatok, hogy ilyen hülye időközönként jelentkezem. Ritkán van kedvem, és főleg időm a blogra. Hét közben tanulok, tanulok és tanulok van, hogy 5ig is a börtönbe csücsülök. Ezért is volt poén, hogy az Iskola nevű helyre mentünk a csajokkal egy kicsit kikapcsolódni és megünnepelni, hogy a drágánk lezárta a vizsga időszakot. Tegnap meg azért nem írtam, mert a drága nálam aludt és moziztunk meg döglődtünk egész nap.

Jöjjön hát a poszt lényege a legújabb ruháimmal és egyebekkel.


A pufi-részleg. A mellényt a karácsonykor kapott H&M utalványon vettem. És azóta is hatalmas szerelem a miénk! A kabit a Bershkában vettünk, már a leárazásokon. Szerettem volna egy rövidebb fazonút a 2 hosszú mellé.



A bordó naci is szerelem, végre rátaláltam. De közel sem tökéletes, rettenetesen vékony anyagja van. A sort 2000.- a Bershkában. Nem látszik, de nagyon érdekes karcolt török mintája van. Eredetileg 8 volt, ami azért felháborító, nem tudom van-e 1 m anyag benne.



Na ez viszont DIY. Az egyik farmeromon egy hatalmas lyuk tátongott, ami hordhatatlanná tette. Beteg voltam és unatkoztam. Levágtam a szárát és anyagot varrtam a zsebére. Lehet, hogy ez nem a legszebb farmersort, de legalább nem fogom sajnálni a Szigetre.


Mániákusan imádom a buldogokat, főleg a franciákat. Első pillanatban tudtam, hogy nekem ez kell. Megnyugtató volt, hogy az ára sem volt eget rengető. A lila felső H&Mes. A mama Mikulása hozta. A nyakánál lévő bőrbetét nagyon feldobja, de nekem mégis az ujja a kedvencem, mert hatalmas. a jobbon lévő khaki inget pedig anyuék Mikuja rakta a csizmámba. Imádom ezt a színt!

Felül két bögre: Az egyiket a padtársamtól kaptam és Pásztor Anna (Anna&the Barbies) van rajta. Ez a kedvenc képünk róla. A másikat anyu barátnőjétől kaptam. Ez volt a Starbucksban a napi ajánlatos bögre és így ingyen adtak bele kávét.
Mellette: A szokásos sampon és balzsam, valamint a visszatértem a rég bevált szempilla spirálomhoz. De róluk, már volt szó.
Alatta: Hajfánk :) Először próbálkoztam és csináltam zokniból, de nem nagyon sikerült. a Claire'sben több méretben és színben kapható.
CDk: 2 Compact Disco - nyár óta rettenetesen szeretem őket, kellett rendes minőségben a telefonomra, a harmadik pedig Pink:The Truth About Love . ZSENIÁLIS! Talán egyszer már említettem is, hogy láttam már őt élőben (2x is). Ennél tökéletesebb albumot még sose hallottam. Nyugodt szívvel ajánlom.
DVDk: Jól áll neki a halál - Tudom őskori, de imádom Merylt, ezt mutatja, hogy a másik filmben is benne van, az pedig a Devil Wears Prada. Ez az egyik kedvenc filmem, de elkeveredett, nem tudtam nélküle élni.
Vogue: Ezt is karira kaptam, anyu másik barátnőjétől.(Tőle kaptam a H&M kártyát is) Imádom azokat, akik kreatívak, de mégis eltalálják.
És a végül a kedvenc karácsonyi ajándékom (a gépem után) ez a könyv. A stílus királynői. Keresztanyámtól kaptam. Már olyan régóta nézegettem....Annyira gyönyörű képek vannak benne Audreyról, Marilynről és Graceről.

Remélem élveztétek a beszámolót.
Pusza.




2 comments:

  1. Uhh akár még mehetünk együtt is a szigetre :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akár! Bár az én ott létem attól függ, hogy meglesz-e a nyelvvizsgám és/vagy az angol érettségim. Egyelőre úgy gondolom, hogy nem leszek kempingezős. (Tudom az a igazi, de először inkább hazamenős lennék.)

      Delete